Direkt zum Hauptbereich

plagiat

 Z (Záhada starej fotografie predtým, než záhada života.)

viď

https://tlustjoch2.blogspot.com/2021/02/p027.html#comment-form


A) Rodný dom Klementa, je práve na vychádzke v kočíku tlačenom "chůvou"

B) Je to len kulisa. Štatista-komparz, hraje bodyguard-a s psom z lepenky

C) Dáma sa šinie ku kolegovi plastickému chirurgovi. Línia svojho gluteus maximus sa jej nepozdáva z estetického hľadiska. 

(Pokus o dešifrovanie textu)


Spomienka na Prahu

Som …?

1000(?) pozdravov ...?

váš (vašim, Vášmu?) Hu…?


Tajomné, nerozlúštiteľný odkaz minulosti…


INÝ POKUS ODKAZU MINULOSTI:


Nikdo sa neteší zo života...Veď život je riadna robota, niekedy lopota, chýba aj lopata!

Zdroj ilustrácie: Bez vyžiadania povolenia z blogu pána TlusŤjocha https://tlustjoch2.blogspot.com/2021/02/e013.html#comment-form


Ergo svojvoľne odcudzená kresba neznámeho pôvodu za dobre mysleným účeľom dotvorenia NÁHODNE VYSKYTNUTEJ MYŠLIENKY, NÁPADU. SORRY...


Interpretácia textu ilustrácie:


Nikto sa neteší zo života

kto stále sa kĺže na lade

hoc aj v dobrej nálade

harmonickú hudbu nášho života

dirigujú tóny svojich nálad

cez tvoj bezmezný po živote hlad


Vraj škrká ti od hladu v bruchu?

Prilož teda mobil k uchu,

užívaj, požívaj, života slasti vychutnaj, melódiu sladkú daj si vyhrávať,

len nenechaj do gurmánov si nadávať!


Gurmán* alebo gurmén**? Pes je vo výslovnosti zakopaný:

*"Gourmand" sinon **"gourment" - raz taký, raz onaký.

Ba ani veľký Larousse nevie riadne rozdiel

"medzi hltavý, dychtivo hadný (až nenažraný)" raz tak,

"vychutnávač, vína znalec, pochúťkár, super kuchár, mlsný chlapec!" ako opak!

Gramatická nerovnosť medzi písmom uchom a bruchom má svoj podiel:


Raz je to "gurmán" veľkožráč ako iný nik’,

potom "gurmén" vychýrený labužník zas'




Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

kukač hviezd

Tak ty vraj pozoruješ hviezdy? Hneď ich uvidíš aj bez ďalekohľadu, ty voyeur...

rite

...kto nemôže na vlastných nohách (zdroj PRAVDA?) ten môže skúsiť na vlastných rukách!

Profesor Kanibal o prístupe k umeleckému tvorivému procesu

Teraz skúsim písať po koniec. Jedlo voní z dola z kuchyne. Korektúra prestáva fungovať... za to funguje prvý raz ohraničený okraj! Boris rozpráva o slávnej fotografii Marilyn Monroe nad mrežou vetracej šachty so zdvihnutou sukňou.  Na to rozprávanie nám Marilyn zaspievala svoju známu “Diamonds for Ever”, alebo ako sa to volá.  Kým fotku s božskou Marilyn fotili cez nespočetné opakovania inú slávnu fotografiu -  červenoarmejec nad Berlínom - bola naaranžovaná o deň neskôr,  pretože v jedna k jednej čase už bola na fotenie tma. Povedal by som, že obidva postupy sú vo výtvarných médiach legálne,  opodstanené, nič nemožno označiť ako “fake”.  Sú to jednoducho legálne prostriedky vyjadrovania týchto druhov umeleckého prejavu. Napríklad, aby som bol konkrétny, nižšie publikovaná skica ľudožrúta,  ktorý sa teší, usmieva nad vidinou šunkových raňajok, je pre časť divákov nechutná,  odpor vzbudzujúca, pre iných skôr úsmevná, až milá.  Pre mňa osobne, ako tvorca tejto snímky, je obsah