Direkt zum Hauptbereich

O plávaní a umení

 Mona ty nie si Líza si Izabela Mona

si prirodzene z prirodzenia vonná

si ty Mona, Líza a Isabela krátko zvaná Íza to bola ona

tá bola tmavá štíhla veľmi talianska - ešte nie talianska matróna - a zvodná


V bazéne na Tehelnom poli

palec od drapľavého betónu na pravej nohe bolí

túžba rástla na poli z tehál

za krasavicami v burine po pŕhlavách som behal


plával som ako ranená teľa

po troch tempách na dno palcom sa odstrčiť

nadýchnuť sa vody nepiť hlavu z vody vystrčiť

Íza bola krásavica hovorili jej BELLA Isabella


Mona, Líza i Bela plávali svorne svoje dráhy motýlka

netušili časom je to disciplína iná

dnes pláve plavec aj plavkyňa delfína

oči plné vody lieči z Freiburgu svätá Otília Odylka

(pri tej jej studničke vo Freiburg in Breisgau je to hotová idylka) 

“Sedí mladík na tehliach v poli udicou cudzokrajné krásky loví

ak pôjde okolo ona samá Venere určite na udicu zabere!”

(Monalisa, Leonardo ako rybár na Tehelnom poli v B.)


Sedieť v puberte na stupňoch tehelného pola 

spravilo z mládenca zamilovaného vola

žiadostivo smutne na Monalizu Izu zízal

tehly tlačia do zadku rád by jej to lízal…


Epilóg:

Už Karel Havlíček Borovský adekvátne skoro toto napísal:

Nechoď Vašku s dámami do vody když neumíš plavat

kráska bude tonout - jak budeš ji z vody tahat?



Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

kukač hviezd

Tak ty vraj pozoruješ hviezdy? Hneď ich uvidíš aj bez ďalekohľadu, ty voyeur...

rite

...kto nemôže na vlastných nohách (zdroj PRAVDA?) ten môže skúsiť na vlastných rukách!

Profesor Kanibal o prístupe k umeleckému tvorivému procesu

Teraz skúsim písať po koniec. Jedlo voní z dola z kuchyne. Korektúra prestáva fungovať... za to funguje prvý raz ohraničený okraj! Boris rozpráva o slávnej fotografii Marilyn Monroe nad mrežou vetracej šachty so zdvihnutou sukňou.  Na to rozprávanie nám Marilyn zaspievala svoju známu “Diamonds for Ever”, alebo ako sa to volá.  Kým fotku s božskou Marilyn fotili cez nespočetné opakovania inú slávnu fotografiu -  červenoarmejec nad Berlínom - bola naaranžovaná o deň neskôr,  pretože v jedna k jednej čase už bola na fotenie tma. Povedal by som, že obidva postupy sú vo výtvarných médiach legálne,  opodstanené, nič nemožno označiť ako “fake”.  Sú to jednoducho legálne prostriedky vyjadrovania týchto druhov umeleckého prejavu. Napríklad, aby som bol konkrétny, nižšie publikovaná skica ľudožrúta,  ktorý sa teší, usmieva nad vidinou šunkových raňajok, je pre časť divákov nechutná,  odpor vzbudzujúca, pre iných skôr úsmevná, až milá.  Pre mňa osobne, ako tvorca tejto snímky, je obsah