Direkt zum Hauptbereich

pre naše i katky

Dnes je teda deň matiek
otváram tento archív
uložím si sem pár matiek
než vypijem niekoľko pív

šiel som po schodoch do vlhkej pivnice
siahol do starej zabudnutej krabice
lakomé svetlo zomrelo cez oblok z ulice
vedel som medzi vercajgom musia byť matice

bol teda deň Matiek je ich vela 
vybral som ich zo škatule bola biela
matky prišróboval na šróbov telá
zručnosť nad telami ich bdela

na telá šróbov hľadel som ako teľa
matky súkali hltali ich zvesela
do plaču mi bolo udrel som sa do čela
ako dobre veď dnes je len nedeľa
Odzemok tanec tanečník tančí
skáče nad potok
matka hrôzou jačí
daj bacha na rozkrok

venujem ti jeden kvietok
preskočím preň potok
bude malý zmätok
ak zatancujem odzemok

ak zacpe sa nám potom odtok
v umyvadle kvôli padlej matice
nájdem ju určite aspoň o rok
vášnivo pobozkám ju na líce

Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

kukač hviezd

Tak ty vraj pozoruješ hviezdy? Hneď ich uvidíš aj bez ďalekohľadu, ty voyeur...

rite

...kto nemôže na vlastných nohách (zdroj PRAVDA?) ten môže skúsiť na vlastných rukách!

Profesor Kanibal o prístupe k umeleckému tvorivému procesu

Teraz skúsim písať po koniec. Jedlo voní z dola z kuchyne. Korektúra prestáva fungovať... za to funguje prvý raz ohraničený okraj! Boris rozpráva o slávnej fotografii Marilyn Monroe nad mrežou vetracej šachty so zdvihnutou sukňou.  Na to rozprávanie nám Marilyn zaspievala svoju známu “Diamonds for Ever”, alebo ako sa to volá.  Kým fotku s božskou Marilyn fotili cez nespočetné opakovania inú slávnu fotografiu -  červenoarmejec nad Berlínom - bola naaranžovaná o deň neskôr,  pretože v jedna k jednej čase už bola na fotenie tma. Povedal by som, že obidva postupy sú vo výtvarných médiach legálne,  opodstanené, nič nemožno označiť ako “fake”.  Sú to jednoducho legálne prostriedky vyjadrovania týchto druhov umeleckého prejavu. Napríklad, aby som bol konkrétny, nižšie publikovaná skica ľudožrúta,  ktorý sa teší, usmieva nad vidinou šunkových raňajok, je pre časť divákov nechutná,  odpor vzbudzujúca, pre iných skôr úsmevná, až milá.  Pre mňa osobne, ako tvorca tejto snímky, je obsah